Volbeat - A New Day

Miroi var jag på i en & en halv timme ungefär. Sen lunchade jag med Elin & Kia! Det var mycket trevligt. Jag & elin gick runt på stan ett tag sen åkte vi hem till mig & vänta på att Kia skulle sluta. Efter middagen så åkte jag & hjälpte moster att flytta lite kartonger. Så nu blev det lite mindre i hennes lägenhet! & jag tycker jag är himla duktig. Hon har bott på liljansberget i ett år & idag var första gången jag var & hälsade på i hennes lägenhet.. Det är ju verkligen bra jobbat eller inte!... Men jag är iaf först av oss (förutom mormor & morfar) som varit i hennes nya lägenhet! Så det är ett plus i kanten för mig..

Nu ser jag biggest loser sverige & håller ögonen öppna. Jag är förbannat trött.

Dom här söta små barnen älskar att väcka mig på morgonen! det är därför jag är så sjukt trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0