19:11

Vissa dagar tycker jag inte alls om det jag gör..
Idag kommer jag dit & våran lärare är sen så vi står ute & fryser... sen så ska hon iväg & kommer inte vara där på hela dagen. Vi fick jobba med vårat sen kunde vi gå hem. Klockan var 10 & vi satt & lalla på med en massa annat, men fick lite uppgifter gjorda endå.
Imorgon jobbar vi själv sen på onsdag jobbar vi på miroi sen torsdag är de redovisning igen... Hästbajs på det!..
Ikväll är de inget biggest loser som jag ville se så jag blir lite ledsen i ögat..

Imorgon tror jag att jag & Hanna ska ta oss en runda på stan, vi får se om vi hittar nå höst kläder kanske?..
Men jag fick mig iaf en stickad kofta idag också när jag kom hem, bara att tacka & bocka!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0