Lars Winnerbäck - Vänner

Jag har en vän som jag snart ska bjuda på middag. Hon ska bara få veta svaren på om tentorna är godkända eller inte. För jag lovade att fixade hon dom skulle vi ut & käka & jag betalar!. Jag vet att en är godkänd iaf & det är jag mycket glad för. Visst kommer de svida i plånkan men det är det värt! Hon är värd allt som finns i denna värld & lite till!. Du är så jäkla duktig Johanna Hållén! Du är bäst & de vet du! ♥



Sen finns de en till vän som är duktig Hanna Ångman som har slutat snusa nu & varit fri i tre månader. Jag tycker verkligen att de är mycket duktigt gjort av henne, nu ska hon inte börja igen för då jäklar får hon spö. Men nu när hon är snusfri tror jag inte hon gör de, hon sparar en massa pengar!.. Då när de gått sex månader & hon varit snusfri käkar vi på ängen. Du ska bara tro på dig själv & veta att du klarar allt, för du är starkare än vad du tror! & lyssna inte på någon annan som säger något annat åt dig, Dom vet ingenting!. (Men jag vet & jag är så jävla stolt över dig!)



Kommentarer
Postat av: Hanna

Wie :D Jag är superduktig!

2010-09-09 @ 11:17:16
URL: http://hanneluren.blogg.se/
Postat av: Hanna

bilden på dig och andra johanna var väldans fin :) synd att kvallan var bajs.

2010-09-09 @ 18:12:00
URL: http://hanneluren.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack för dig hjärtat!

2010-09-10 @ 11:12:46
URL: http://dolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0