Mary Kate and Ashley Olsen - Cookies

Egentligen har jag inte tid att ligga här i sängen. Än mindre att skriva här, men jag tar mig tid. Vi ska snart till mormor britt & fira henne som fyller år imorgon men vi ska dit idag. KAKOR!!!! & alla som känner mig vet att jag inte tackar nej till något sånt inte. så de blir trycka i sig en massa göda. Sen åker jag upp till pappa, som jag för övrigt lovat att om de är äcklig mat så skulle han få ringa så köper jag med mig hamburgare åt honom. Han har ju som fått leva på ris & massa sånt.. Igår när jag kom upp ville han ha en hamburgare för de var äcklig mat, men istället låg han & tuggade på massa godis som han hade fått..


Kommentarer
Postat av: Hanna

mjo det suger en ANING! dumma näsborrar!

2010-09-06 @ 09:37:01
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0