Strawberry Shortcake - The Cookie Song

Jag ligger fortfarande isängen, eller okej jag sitter upp.
Igår var jag nere på stan & fikade med Johanna & Elina, det var mycket trevligt. Vi satt inne på wayne's & prata lite & hade det trevligt.
Träffade även på tommy lite också han var också ute på fika. Alltid lika kul att träffa den pojken..
Magnus kom på vasaplan när jag & Johanna stod & vänta på hennes buss hem så han prata lite med oss också..

När jag kör hem höll jag ju på bajsa ner mig! Polisen kommer med blåljus bakom mig & jag körde lagligt så jag blev sjukt rädd, men det var inte mig dom var ute efter iaf för jag körde åt sidan & dom fortsatte rakt fram. Vilken tur jag hade där liksom!..

Idag vet jag inte alls vad jag ska hitta på, äta mig en filtallrik sen får jag allt se, kanske ska se gårdagens idol som jag inte såg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0