Tisdagar är inga bra dagar.

Idag vakna jag klockan 8 av att inte kunna andas. Jag verkligen hatar att vara förkyld & sen kunde jag inte somna om heller..
Sen tog jag mig en runda ner på stan med Grannen H & jag handla väl ändå inte så mycket, men en present till Elinpelin blev det iaf.
För nu börjar de likna något med festen för henne, det mesta är iaf klart..

Jag hittade mig en jätte snygg klänning som jag velat ha länge & den kosta bara en ynka hunka! men tror väl fan att jag har för tjock rumpa för den! jävla bajs!

Nu ska jag återgå till att fundera på vad jag ska äta till middag för de har jag inte gjort än men är sugen på jag vet inte?...
Men sen skulle jag även kunna sova nu men då sover jag inte inatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0