Ke$ha - Animal

Jag & Emma var hos pappa idag & han går nu själv med sin vera. (hans rullator)
Sen så kommer han nog att få komma hem någongång under nästa vecka!
& det känns väldigt skönt för han har legat tillräckligt nu tycker jag.

Hunden & jag ska gå på promenad snart, har fått i säng mina syskon, den ena är lättare än den andra.


Pappsen på sjukhuset.

Jag & Emma skulle tjocka & se lite fångarna på fortet, Zimba & Zumo dom tjockisarna tjockade brevid Emma för dom ville också ha chips!.

Sune, han är en dum katt. Men han är min! han chillar lite lätt i handfatet.

Kommentarer
Postat av: Hanna

dum katt? typ den smartaste jag varit med om... ligger ner o chillar och har nära till vattnet om han blir törstig!

2010-09-02 @ 22:01:36
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0