dag med elinpelin

Ganska nyss hemkommen från Elin, Där har jag spenderat min dag eftersom vi båda varit lediga, tog ett tag innan vi löste det men det gjorde vi. Morfar skjutsade ut mig eller jag fick skjutsa ut honom. Vi satt lite ute i solen idag för det var så varmt också skönt, åt lite glass & spelade en massa skip-bo, Dock förlorade jag alla gånger förutom två! fan det är inte okej.. Sen så har vi ätit god middag & spelat ännu mer skip-bo. Såg lite filmer också. Sen kom Danne & hämta mig för han är så snäll!

Så nu ligger jag i soffan ser grey's & ska sova innan jobbet imorgon.

Bilderna från idag kommer sen när jag orkar koppla in telefonen! då får ni se elin försöka få ner lilla my från trädet som hon lyckades fastna i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0