Fiskar...

mamma & magnus har varit & köpt ett akvarium så vi ska bli med fiskar! det är på hela 125 liter fan det är gigantiskt...
Elsa är övertaggad på fiskar, inte för att jag förstår varför himla tråkiga djur det där.
Annars sitter jag & ser djursjukhuset & väntar på en unge i minuten som börjar klockan nio.

Nu fungerar äntligen min klocka igen, efter massa dagar utan den på armen så har jag äntligen fått tillbaka den där den ska sitta. Jag känner mig så naken utan klocka men det är inte så konstigt har haft klocka sen jag var 7 så utan funkar det inte, Hela 89 kr kosta det att byta batteri till den.


Ett sånt här akvarium hade varit himla läckert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0