Fredag

Sitter & ser vampire & ska snart ta bussen till stan för att lämna in mina papper till arbetsförmedlingen, Sen blir det hem & vänta på att bror hör av sig nångång innan det blir jobb.
Lillebror ringde & fråga om jag jobbade ikväll så det verkar som om han ska komma förbi & dricka nå öl.
Annars hoppas jag att kvällen går fort så jag får åka hem & sova..

För den som undrar så ser min resterande helg & vecka ut så här
lördag - Jobb,
söndag - Jobb,
måndag - Jobb,
tisdag - Ledig,
onsdag - Jobb,
torsdag - Ledig
fredag - Jobb,
lördag - Jobb,
söndag - Jobb,

Så nu vet nu hur jag jobbar till veckan


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har precis ändrat mig, den där hårfärgen ska du ha!!!! :D / 13C

2011-04-08 @ 21:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0