Helger vad är det?

Blev en sväng på jysk med Pelle & Rebecca, lucas låg & sov hela tiden så himla tråkig ska ju vara vaken när han får vara med faster.
Dom fick sig en hatthylla som pelle ville ha av mig, sen for vi på babyproffsen & där fick lucas sig en lite krokodil! Krokodiler is the shit fan!, helt klart bästa när man är liten tyckte iaf jag. Sen skjutsade dom hem mig & jag cykla ner & jobba, himla jobbigt var det iaf att cykla hem inatt klockan 12. Lillebror kom ju förbi så jag fick kramas lite med honom också igår det var himla trevligt.
Jag har sovit som en gud fram till 8 imorse sen satte barnen i huset igång, sluta med att jag hade elin i min säng som låg & tände  & släckte lampan.
Nu ska jag väl försöka ta mig till duschen & bli en människa för att åka ner & jobba lite till..

Dock har jag fått ont i halsen igen.. Inte okej nu tycker jag att det ska bli sommar så att man kan cykla utan att bli sjuk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0