Jeans.....

Efter gårdagens bowling & massa avbrutna naglar så var det dags att klippa av naglarna för denna gång.. Jag gillar inte alls att ha korta naglar kan ju inte göra någonting.. Så jag får vänta nån vecka till så får jag mina älskade naglar igen.


stan runda med hannapanna, jag fick med mig hem lite små saker. Var himla bra jeansrea inne på carlings men självklart kan inte  fläskpaddan som jag är inte ha ett enda jävla par eftersom min rumpa är GIGANTISK!..
Men jag hade en trevlig dag på staden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

m-m-men jag gillar din rumpa :D och det var ju inte din rumpa det var fel på utan jeansen!! ;D



/////////13

2011-04-21 @ 19:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0