Lördag

dagen ja vad ska man säga, inte så himla mycket att göra under dagen, Kent va mycket uttråkad efter halva dagen. Så han gick hem så fort buffén var in plockad sen var det lugna puckar för mig ikväll inte så himla mycket att göra.
Så halv 12 var jag ute hade städat klart & så, jag är så sjukt duktig.
Nu ligger jag i min säng & funderar helt på att sova men kanske om nån timme?
eftersom att hanna säger att jag inte alls ska sova så gör jag väl inte det då...

Men jag vet dock inte vad jag ska göra, jävlas med magnus medans han spelar kanske? det tycker jag låter som en sjukt bra idé!

Men om 11 timmar börjar mitt sista pass för denna vecka! sen får vi se när nästa är..

Kommentarer
Postat av: Hanna

mohaha, sömn är överskattat :D

2011-04-17 @ 14:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0