man får va slö dagen efter?

Igår hade jag en himla trevlig dag med Johanna, vi åt go maten här hemma & sen drack vi gott & vi spelade skip-bo. Elin kom vid åtta och hängde med oss, vi drack lite till & spela lite mer, Ida & Nina kom förbi & sen åkte vi på corona, skakade lite rumpa...
Sebbe & lillebror kom & hämta mig & magnus så snäll som dom var, fick lillebror att få tunghäfta han visste inte alls vad han skulle när jag spotta det jag spotta på honom! men det var lika bra det..
Men är väldigt tacksam över att dom hämta oss det var himla snällt.

Idag ligger jag i soffan & rör mig inte så långt därifrån, jag är inne på andra harry potter filmen nu eftersom att det är dom enda filmerna jag har löst & är inte så sugen på att se nån av våra barnfilmer... Jag funderar verkligen starkt på att äta pizza ikväll eftersom att det bara är jag hemma, malin är i rödåsel med nå vänner & badar badtunna & mamma, magnus & dom små är på hotell björken & äter middag, så det är bara jag kvar hemma.

Imorgon är det jobb som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0