Mortion!

Igår vart de jobb från 10.00 - 21.30. sen cyklade jag iväg till ersboda & så himla bra de gick då, trodde jag skulle hamna helt vilse!
Myste med magnus hela natten lång, men som vanligt gnäller han på att jag är för varm & trycker in honom mot väggen, men inte är det mitt fel inte. Imorse sov jag längre än honom, dock vakna jag när gabbe skulle på dagis men fick iaf sova till 10.
Sen kom elin & vi tog oss en promenad till bolaget för mamma ville att jag skulle handla vin. så jag köpte det, elin & magnus gick på stadium & sen tog vi h&m, sen gick vi vidare mot rusta, skohuset & jysk. att komma nästan till bowlinghallen tog en & en halv timme för oss. Så idag har vi rört oss mycket!
Sen tog vi lunch stopp jag & elin på times & sen myste vi med Zorro lite..
Elins pappa kom & hämta henne & jag cykla hem.


Elin & lilla Zorro, han är så himla snäll & en liten knä hund!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jo men jag gillade inte ryggen riktigt...

2011-04-29 @ 01:57:04
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0