Film

Vakna imorse spelade lite crash, sen rullade jag ner på stan & lunchade med Elin. Gick runt lite prata lite hade det bara trevligt. Sen när hon börja skolan igen så åkte jag hem. Träffade André i sammaveva som jag kom upp på gården. så stanna & prata med honom en stund. Nu ligger jag & ser Hur många lingon finns det i världen?
Jag älskar den filmen, dom är så underbara!.
Sen blir de lite PLL också. Hanna hon ljugade för mig & sa att det inte hade kommit ett avsnitt idag. men när jag gick & sökte på det så hade det kommit så nu ska hanna se det också.

Lämnade min pojkvän hemma idag, han är nämligen sjuk. & det är ju inte speciellt roligt, så han ligger just nu i feber.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0