Födelsedagskalas

Kom ner till pappa, dom satt & åt middag, jag hann bara komma in i köket så ville emma ha tårta. Pether han högg hunden för hon kom i full fart mot mig, jag hade händerna fulla så jag ville inte ha mig en hund i knät.
Ullis hade köpt trosor åt mig från h&m så det tackar jag för!, Trosor kan man aldrig få för många av.

Pelle & Rebecca kom då blev de tårta, Lucas han ville också ha tårta men han fick nöja sig med majskrokar. stackars slog ner huvudet i bordet, det gillade han inte alls...
Sen kom den STORA storebroren också, han ska bara bråkas, han snurra mig i våran stol som hänger i taket ute på altanen så jag mådde illa, stod & boxades med mig. Jag tror nästan att jag måste umgås med han mer så han blir less på mig!.

På fredag rullar jag & Magnus ut med familjen till holmön för en mysig helg i stugan & sen på söndag är det dop.

Än en gång grattis älskade pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0