Fredag & lördag med dop.

Igår hängde jag hemma hos Lina & Alex medans magnus var & jobbade, vi bakade tårta, Lina gjorde marängtårta & jag gjorde smörgåstårta. Vi höll på från 4 - 7 med tårtorna. Sen blev de go middagen korv i ugn. Magnus kom dit vid halv 10 när han hade slutat jobba så lina fick klippa honom till dopet som var idag..


Lördag:
For till Lina & Alex så vi var där till halv 1 dopet började 1. Det var himla trevligt. Blev massa gofika & sen så spelade vi kubb. Mycket viktigt vi tjejer vann båda gångerna mot killarna. Jag säger ju att jag är bäst på allt men magnus håller inte med. Sen spelade vi alla lite skipbo & jag vann! Magnus satt & kollade på mina kort... det här med att fuska är någonting han kan!.
Middagen blev grillbricka från konsum det är ju så jävla gott! Har ätit så det står härliga till..
På två dagar har jag nu sett alla tre filmerna om boog & elliot.
Magnus ligger & halv sover i soffan.
Jag undrar vad jag ska göra imorgon då magnus jobbar, jag kommer bli helt ensam i huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0