Holmön

Kom till färjan igår. Satt där en stund sen kom Pelle & Rebecca så jag tog Lucas & sprang iväg. Okej inte helt så var det, hjälpte dom att packa ur bilen. Sen kom pappa & gänget så då var vi alla samlade..
Det gick bra att åka över trodde faktiskt att jag skulle bli illamående men inte denna gång!.
Jag & Magnus gick ut till stugan med hunden så hon fick en prommis, det var ganska skönt & det tog inte så lång tid.

Min äldsta bror åt middag med oss igår också, det var trevligt & mina andra bröder kommer bra överrens med magnus så det är skönt. Patrik han kommer ut ikväll så honom träffar vi imorgon till dopet...

Jag, Pelle, Rebecca & Magnus åkte på affären imorse. handla lite kaffe till pappa & ullis & jag ville ha fil så jag kunde äta frukost.

Lucas har jag fått mysa med mycket också, han tycker magnus är lite rolig.

Ikväll ska vi elda en stooor brasa eftersom att det är stugsista så ska det eldas massa grejor. det är mysigt det..

Jag ska se om jag lyckas lägga upp nå bilder från dopet när jag kommer hem. (jag har ju inte lagt ut dom från Leos än)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0