måndagar är sega dagar

Låg i soffan hela dagen eller ja halva tills lina & alex kom & hämta oss. om inte dom hade ringt hade jag legat i soffan hela dagen också.

Spelade minigolf med Magnus, Lina & Alex idag. Magnus vann med 3 poäng! så han blev en mallgroda!.
Men roligt var det. Sen for vi på Im:s för att käka middag hamburgare.
Har suttit & pratat med Lina om tatueringar & hon vill så gärna göra en för Leo, vi jobbar på att få Alex att gå med på det. Vi kom fram till att hon ska få det i födelsedagspresent så blir de perfekt.
Magnus & victor sitter & spelar dargonball jag blir galen. Jag ska nog snart sova kanske... Fast där ljög jag.
Imorgon rullar vi til lycksele & dollarstore! Ellanpellan följer med oss, så trevligt vi ska ha det! en liten roadtrip i sommar är ju aldrig fel.
Sen åker jag hem till stan igen & på fredag kommer älskling hem igen! eller ja vi får väl se hur länge han stannar hemma han lär ju få åka tillbaka till skogen & jobba, det skulle inte förvåna mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0