Min vän Elin

Ellan kom hit, vi chillade lite. men när mamma visade att dom skulle äta surströmming hon & magnus till middag så flydde vi lägenheten ganska snabbt! stank överallt...
Åkte ner & såg när Maggan spela fotboll, de gick inte så bra 4-0 blev det denna gång.
Vi hade ju en trevlig kille som satt & drack brevid oss, vi fick oss ett gott skratt åt honom.
Sen kommer det en kille som har spelat match i magnus lag, våran konversation såg ut såhär.

- DU ÄR PELLE GRUBBSTRÖMS SYSTER!
- Hur fan vet du det?! :O
- Ni är ju så lika!
- Det blir svårt, vi delar inga blodsband så jag kan inte vara lik pelle...
(elin fick sig ett skratt för att det höll hon inte med om, jag & pelle är inte lika nånstans!)
- Men jag har sett dig med Pelle.
- Ja det har du säkert, han är ju min bror. Men vem är du?!
- Niklas, jag & pelle gick i samma klass...


Jag var tvungen att ringa min bror & fråga vem tusan det var & när dom gick i samma klass eftersom att jag inte kunde koppla vem han var...

Vi åt massa god mat & sen har vi spelat skipbo. Ellan åkte nyss hem. Min ellan är för go hon!

Du vet jag tyck om dig ganska mycket! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0