över allt & ingenstans

Kom till Vindeln igår vid 9- halv 10. Då hade vi varit på alla affärer med Lina & Alex. Maxi hade helt slut på smörgåstårtsbröd så vi for på coop & willys också, ingen hade någonting... Så då belv de godishuset. Vi handla godis för över 100 kr nu behöver vi inte köpa något mer på resten av veckan!.

Magnus låg & spela sina spel som han köpte igår när vi var på stan. När vi var på strömpilen fick jag honom att köpa en jätte snygg skjorta & sen blev det ett par nya jeans. Jag gillar att hitta kläder åt honom. Men jag hittade ju en sjukt snygg tröja till Lina också som hon köpte. Sen när vi kom på dressman på ersboda köpte jag 3 par nya kalsonger till magnus eftersom att jag fick välja färg så betala jag också dom. men 3 par för 199 kr är bra pris.


Jag trodde att vi skulle få sova länge idag men blev väckta av telefonen och självklart spelar magnus nu så jag ska se lite serier & ha trevligt i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0