Roadtrip.

Okej, alla som saknat mig! nu är jag hemma i stan igen!
Elin kom till Vindeln imorse klockan 8 så jag mötte upp henne vid busstationen & gick hem & hoppade på Maggan som låg & sov. Efter en stund hemma i vindeln rullade vi iväg till Lycksele & dollarstore...
Elin hon somna i bilen & det är ganska förstårligt hon hade klivit upp tidigt. så hon fick sova.
På dollar gick vi runt ganska så länge & jag fick med mig hem en massa tvålar till alla som skulle ha det, rosa salladsbestick, en ungsform som jag bara inte kunde åka hem utan. Maggan köpte massa mer & en sjukt snygg tavla som vi båda fastna för. Så jag lyckades övertala honom till att köpa den.

Nu ligger jag bara & ser Hells kitchen & det ska bli himla skönt att sova i min egen säng, men det kommer bli tomt.
Bilder från dopet kommer när jag väl kommer mig för att packa upp väskan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0