23/12

Denna morgon sluta med att det låg en liten flicka vid namn Elin i min säng & myste sen kom även alla katterna ja det är trevligt ibland. Men halv 8 var väl att ta i?..

Åker ner på stan till 10 för att handla de sista sen ska jag till Sandra som bjuder på fika eller jag hoppas det! sen är de uppesittarkväll hos mina kära vänner på Carlshem!

Imorgon är det julafton jag förstår inte att det är julafton imorgon, den ska jag spendera i holmsund hos broder & hans sambo. Med hela familjen det ska bli trevligt!



5 år, du är duktig min vän, jag är stolt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

dom var galet snygga! :D

2011-12-23 @ 08:34:06
URL: http://hannaangman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0