Inge folk

Det var hel dött på jobbet idag.
Var väldigt lite folk. är det lika lite imorgon så sliter jag mitt hår, nog för att det är tre timmar imorgon.

Min maggan är hemma för en dag.
Han kom in idag så jag hämta upp honom på stan efter att jag slutat jobba. Rullade hem till mig bar upp massa saker med mamma till mormor sen har jag plockat lite överallt i mitt rum. Jag & mamma eller ja mamma packade ner mina tallrikar & alla glasen jag ska ha härifrån så nu står det mer kartonger i mitt rum & mer ska det bli.
Tog ju hem några kartonger från jobbet så Hanna fick sig några också så hon & Niklas kom över & hämta lite.

Imorgon blir de jobb i tre timmar sen ska jag & maggan fara & handla lite granna. Känns som om vi ska överallt men det ska nog gå bra!

Nu ska jag sova medans magnus sitter & ser på film.

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså nae johanna, nu skiter vi i det här.. vi säger upp lägenheterna och stannar på mariehem förevigt!

2011-12-30 @ 15:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0