Julhandel

Idag blev det en runda på stan. Träffade upp Hanna som sprang runt själv på stan. Sen kom systerliten då åkte Hanna hem. Johanna kom ner efter hon hade slutat skolan & umgicks med oss också. Maggan lämna oss för att träffa upp Alex på JULA.

Vi shoppade julklappar, Jag skulle hålla mig till på fredag men det kunde jag ju inte alls göra så nu har jag bara en kvar att köpa. Men den ska köpas på fredag. Sen måste jag bara slå in alla paket också. Jag hatar att slå in paket det är så tråkigt.. Det är roligare att öppna!

Jag fick ju öppna mina presenter från magnus föräldrar igår & jag vart himla glad. Ska visa dom sen när jag orkar ladda kameran så den har batteri..


Idag efter alla julklappar köpte jag mig ett par riktiga vinterskor. Jag tyckte dom var himla snygga & sen är dom väldigt sköna & varma också.

Dessa blev det.

Kommentarer
Postat av: 13C

haha låter som jag hatar emma :P när hon kommer så far jag, haha. men du, älskar fan skorna! det var otippat av dig johanna!

2011-12-23 @ 00:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0