Min helg

Det är väldigt sällan jag tar mig isäng före 22.00 på kvällarna igår låg jag redan isängen då, gick & la mig efter så mycket btättre. läste lite & ringde maggan. Före 22.30 sov jag helt klart. Jag var helt slut som artist igår.
Sen skulle jag upp klockan 7 för att fara & jobba.

Det har varit en väldigt seg dag idag.. Kom dit & frysen har varit öppen hela natten så ja i en frys som de ska va -18 var det nu +7 det är ju alltid lika trevligt. Nog för att det mest var hamburgebröd men ändå..
Sen har det varit väldigt lugnt...
Maria (kusin) & Jimmie kom förbi & handla lite & jag fick se hennes bäbis kula till mage. 7maj är hon berkänad & då ska jag snusa på den lille pojken! Jag avgudar ju redan Linus så denne lille krabat lär nog ligga mig vart om hjärtat också!..


Imorgon blir det jobb igen. 14.00 - 20.30
Tisdag : 8.00 - 12.00
Onsdag: ledig ta en runda med systerliten så hon kan julhandla & sen byta julisar med Johanna! :D
Torsdag: 14.00 - 20.30
Fredag: LEDIG! Handla dom sista julklapparna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0