bilar & jobb..

Vi har köpt ny bil.. Eller Magnus har köpt ny bil det är en saab så mycket vet jag & att han köpt den nere i katrineholm.

Igår var det ganska mycket i restaurangen iaf fram tills halv 9 då hade vi städat klart allt & nathalie fick gå hem. Sen gick peder & kent hem också & jag vart ensam men det funkar när det börjar bli lugnt. Tommy & Oskar var förbi en sväng & handla lite godis av mig också..

Idag blir det barnkalas & sen var det 30 pers som skulle komma & äta i vipen hur jag nu ska få plats med allt det.. Ska duka upp det idag när jag har lite lugnt, för dom kommer & ska äta vid halv 5 sen får jag se hur länge jag blir kvar på times, som tur är skulle Kent komma in & hjälpa mig & han skulle ut & supa igår så jag lovade verkligen att vara hur dryg med honom! mohahaha

Nej nu ska jag göra mig klar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0