fredagen i skogen men jag trivs!

Gårdagen:
Åkte till flurken vid tre nångång & var med Elin.
Vi började förbereda maten men först fick jag julisklappisarna mina! love them! Tack elin :D
Anton & Ida kom vid 6, sen blev det middag för resten kom vid tio.. Men jag hade en himla mysig kväll i flurken med mina vänner!
Blev att åka hem lite tidigare än alla andra men jag ska ju upp & jobba, & eftersom att kent ringde igår & fråga om jag kunde komma in lite tidigare för att det är barnkalas så var det behövligt att lägga sig & sova.

Nu ska jag göra mig iordning så jag kanske ser ut som folk också.
Hoppas att Pelle, Rebecca & Lucas får komma hem snart! Då blir det att åka & pussa på det lilla underverket.

Hoppas alla får en bra dag & ni vet vart ni hittar mig på times kitchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0