min helg

Igår drog jag & elinpelin & såg Burlesque. Och jag tyckte verkligen att den var bra, sen gör det ju inget att det är snygga pojkar med heller!.


Efter filmen for vi förbi nå kompisar till elin där det var fest men vi kom på den smarta idén att åka & bowla & det gjorde vi så vi bowla en timme kanske & oj så kul det var, men fyfan vad jag var dålig på det! men jag fick iaf någon strike dock så vann elin alla gånger! Men jag hade kul, & aldrig fel att bowla gratis heller!.

Min helg har varit pojkfri hela helgen & det är ganska skönt att få umgås med mina tjejer en hel helg!
det måste göras om helt klart!

Tack för en bra fredag Johanna & Anneli! & tack för en bra lördag Elin! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0