Nu säger jag God natt efter massa timmar med jobb.

Efter igår & idag så är jag så sjukt trött att lägger jag mig med huvudet på kudden så kommer jag somna på engång!.
Igår var jag väl hemma vid 12 efter så där 11 timmars pass & idag blev det övertid så var hemma 8. Men jag ser det positivt i slutet för då rullar pengarna in & dom tackar jag inte nej till. Men nu ska jag vila upp mig för imorgon är det en ny vecka & då är det ett kvällspass som gäller samma sak på tisdag & så kör vi lunch på torsdag..
Jag har lite att göra, Imorgon skulle det va 100 pers i restaurangen så vi alla ska jobba då vad jag förstod.

Nu ska jag krypa ner i sängen & sova, eller ska nog kanske läsa lite The Dirt firts, men kommer orka en sida sen somna...


Kommentarer
Postat av: Hanna

DERU ;)

2011-02-21 @ 20:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0