Söndag gick till måndag

Sista dagen i februari helt sjukt tiden går fort.
Om några dagar fyller sarisen 18 helt sjukt! hon va 10 år när jag lärde känna hennes syster, hon blir stor nu kan inte tänka mig det, ojoj tiden går fort.. (Johanna det betyder att vi blir gamla!)

Jobbet idag gick faktiskt bra var hemma vid 7 & var helt död, gick upp till mormor & såg tv, sen bjöd jag över grannfrun & åt lite tårta, prata lite om allt möjligt & det är så det ska vara! Jag tycker om det.


Elin berätta också att lilla katten my har gjort illa sig den lilla vännen! hon är så söt så den lilla katten.
Det är västerbotten från våran sista kull vi hade & vi alla hoppas att det inte blir nå fler ;) hahaha..


Nu säger min bror pether att jag ska sova nog han som ska upp till skolan imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0