Tisdag,

Nu är jag sjukt trött så vi ser väl när jag är hemma ikväll, blir väl vid 10 skulle jag tro.
Men jag åker inte hem, jag ska åka & krypa ner i magnus säng & sova med honom en sista natt innan han åker tillbaka till vindeln & ska jobba i helgen.
Jag kommer ha himla svårt att gå upp imorgon, men det ska gå, jag har ju gått & blivit en hard working woman! eller? Jag jobbar när jag får chansen iaf.

Nu ska jag lyckas få i mig lite mat & sen åka iväg kanske? en powernap på 10 min skulle ju inte sitta fel men då kommer jag inte alls orka äta om jag känner mig själv..

jag har suttit & tänkt på en sak, under ungefär halva tiden jag & magnus varit tillsammans så har vi varit ifrån varann, först var jag i holmsund en månad & sen har han varit i vindeln i typ två månader, vi ses väldigt sällan har jag kommit på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0