Torsdag & jag är trött

Dagen har gått väldigt bra, fick åka till strandbolaget & hämta lite varor idag när jag hade varit & hämtat cateringarna jag kört. Den nya delen av sjukan & jag är inte bra vänner, jag känner mig bara borta på den delen & det känns som om jag  går vilse hela tiden.
Men jag hittade iaf dit jag skulle & det är ju det som är huvudsaken & dom var väldigt nöjda med maten.
Jag är alltid hunrig som en varg när jag kommer tillbaka helt sjukt så fort jag blir hungrig...

Magnus kom till jobbet sen & vi åkte & kolla lite kläder & han fick med sig lite tröjor hem & jag hitta skor men jag handla dom inte! jag höll mig även fast jag så gärna vill ha dom så får det vänta.

Jag har inte ens orkat klä på mig sen jag duscha, det är två timmar sen ungefär..

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: haha jaaa:D de citat var fasen ett av dom bästa... jag dog!

2011-02-10 @ 23:32:03
URL: http://anchaso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0