4 januari 2011

Ikväll ska jag nog kramas med min vän Johanna & det är alltid underbart! jag kanske till & med får se hennes & pers lägenhet som dom bor i nu, det skulle vara väldigt roligt, se hur dom har det nu.

På fredag rullar jag fan långt ut i skogen & kramas med min pojke. Dock så hatar jag att åka buss till ett ställa som jag aldrig varit på, jag tycker inte alls om det.
Men jag behöver en liten dos av Magnus känner jag, den lilla tiden jag var med honom ihelgen var för lite. Så i vindeln hittar ni mig i helgen.

17.10

det blev ändrade planer med min helg, ska jobba på lördag så det blir inge vindeln i helgen, åker kanske på söndag eller måndag, får se hur det blir med den saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0