Brad Paisley - Alcohol

Även om jag vill tro dig & hoppas att du kommer hålla det du säger nu. Så någonstans inom mig så vet jag inte om jag kan det. Magkänslan är inte helt hundra. Jag vill kunna lita på dig när det gäller det här till 100%. Men jag får vänta & se vad som händer, vad som helst kan hända på några månader.
Jag vet att du vill visa att du ändrats & att du kan hålla det du sagt, men jag vet hur du varit & jag vet hur lätt du har för att ge efter, Men jag hoppas för din egen skull att det kommer att gå bra för dig, du behöver det.

Jag älskar dig det gör jag av hela mitt hjärta men jag hoppas du även förstår att jag är lite tveksam & jag bryr mig bara om dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0