Fredag & jag är slut

Ligger i sängen & väntar på att det ska bli tv som man kan se, ska väl göra mamma sälle framför let's dance skulle jag tro.
Nu får jag Emma att skicka lite bilder från begravningen för damen i fråga är inte så snabb med att lägga in bilder på datorn, för det första så visste hon inte för några veckor sen vart sladden var. Men nu har hon hittat den så nu får jag lite bilder!

Min dag har gått väldigt bra, lite mycket att göra & det är så det ska vara. Är ledig imorgon & jobbar söndag då var det ett barnkalas som skulle ha mat, tror det blir burgare åt dom kanske om dom inte ska ha pannkaka. Men det löser sig då.

jag känner iaf i kroppen att jag arbetat & det är skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0