Magnus Nilsson

Förövrigt pojken jag lever med, min pojkvän även kallad..
Iförrgår låg vi & prata & han berätta massa sjuka saker han gjorde när han var liten.
För det första vem kissar i grannens brevlåda så posten blir förstörd? jo magnus nilsson!

Sen vem får för sig att leka ubåt med dammsugaren? jo magnus nilsson!
dammsuger upp allt vatten i diskhon med dammsugaren! (förövrigt pojken var typ 8 bast! då vet man att man inte gör sånt, men inte han!)

Han har skallat huvudet i mer saker som jag kan räkna (därför han är så dum har vi kommit fram till.)


Men kan lova att jag fick mig ett gott skratt när han berätta vad han gjort som liten


Kommentarer
Postat av: Hanna

alla ska ha bebis, jag, du, johanna, elin, and so on..

2011-01-09 @ 16:12:36
URL: http://hanneluren.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha jag vet att jag är!

Johanna, som din syster måste jag säga så här, man ska vara ärlig så jag säger det bara; DU HAR EN SJUK POJKVÄN!!!

2011-01-10 @ 14:06:47
URL: http://holmbomemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0