Min fredagkväll

Det ligger ett barn i soffan och ska sova,
så nu kan man inte äta godis eller någonting för det kommer hon vilja ha...
Det blir att var utan tills skit ungen somnat, för jag ville ju ha mitt goooodis!

Menmen nu ser jag let's dance med mamma det är mitt fredags nöje! ska kanske göra en tidig kväll.. eller det säger jag alltid men jag lyckas aldrig så det gör ingenting.

Jag saknar denna färg ändå, & håret inte för att tala om det, var ju hur snyggt som helst!
men det var några år sen & det skulle vara ganska nice att få det så igen, men jag känner mig själv
så kommer jag aldrig lyckas få ut håret så långt för det tar för lång tid, & färgen vette fan hur jag ska få så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0