Min vän behöver sig en tjej

Jag har en vän som är singel & vill gärna ha en tjej som han kan spela kama sutra spelet med!
Med andra ord en tjej som är med på det mesta.

Han heter Daniel Sandström fyller 21 alltså en man i sina bästa år!
han har inte så myckte krav på en tjej, bara hon är med på hans vilkor & ställer upp.
Tjejer han ser faktiskt på OTH så han är en lite känslig kille också, fast det är egentligen ingenting han spelar på.
han försöker att vara lite tuff & inte så brydd om så mycket.
Men annars så gillar han långa promenader, en mysig film & supa skallen i bitar.
Så det är något man också måste ha i åtanke, han behöver sina kvällar med ölen!


Detta är då Daniel.
För mer information ring 073******3

Kommentarer
Postat av: Hanna

"supa skallen i bitar", typ det roligaste jag hört :D

2011-01-07 @ 19:53:09
URL: http://hanneluren.blogg.se/
Postat av: Josefine

En kille som verkar vara precis i min smak ;)

Fast är du säker på att han kommer uppe från norr??

Är ganska säker på att jag sett honom i Göteborg :)

2011-01-07 @ 20:33:25
Postat av: TONA

Hej hur är det med dej? :)

2011-01-07 @ 23:31:17
URL: http://ttoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0