Nu sängen

Ikväll jobbade jag några timmar, det är skönt & sen är det alltid lika kul att träffa rebecca & umgås lite med henne!
Johannas mamma var & bowla & åt middag idag hos oss. Mycket trevligt, var ju ett tag sen man träffa henne nu.

nu har jag tvättat ansiktet med nån peeling & nån annan ansiktskräm jag köpte med mig hem idag efter min sminkning & jag måste säga själv att jag är väldigt len i ansiktet redan! sköööönt
tummen upp på det!

Sen har jag även lurat magnus idag! himla busig jag är! han trodde att jag hade klippt av mig allt hår när jag inte alls gjorde det! hihi.

Nu ska jag ta mig i kragen & se i rymden finns inga känslor.

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: lite trubbel med pojkvännen, men förhoppningsvis löser de sig..:) tack för omtanken!

2011-01-26 @ 09:37:51
URL: http://anchaso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0