Våldgästar familjen i holmsund

Idag har jag träffat elin en stund på stan & hon fick sin julisklappis & hon blev nöjd! det var ju tur det kan jag lova!

sen rullade jag till holmsund, kom som helt oanmäld & inte alls går det att smyga in i huset heller när kontoret är ute vid hallen. Men hunden skulle äta upp mig men det är min älskade vovve det!.
Men hela familjen blev glada av att se mig iaf, satt & prata med ullis & emma & spela lite kort, var in & prata med pether en liten stund & han var glad över att se mig.
Skällde lite på putte också skitungen.


Lillasyster, Jag finns alltid för dig, är det jobbigt & något som är tråkigt & jobbigt kan du alltid höra av dig till mig, jag är bara ett samtal bort. Jag har alltid tid för dig, när som helst! Vi håller ihop! glöm aldrig det! ♥


Jag vet inte vad jag ska säga egentligen, Jag har tagit in informationen nu ska jag bara förstå det också. jag är glad att vi fått veta en del & att det kommer fortsätta. Men älskar dig alltid lillebror! ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0