21år gammal!

Johanna kom till mig imorse vi har suttit ute medans Elin lekte i sanden & sprang runt på gården.
Sen har vi myst massa i soffan.
Rebecca & Lucas kom, vi satt & prata jag sniffade bäbis fick mig en liten bäbisdos idag & det är aldrig fel.
Sen blev de fika!
Jag älskar fika!
Nu är jag sjukt gammal, 9 år kvar tills jag blir 30, det är ju helt galet vad tiden går fort..

Av Johanna & Elin fick jag mig ett par sjukt snygga skor, jag älskar dom! Tack så mycket tjejer!
(lägger ut bild på dom snart, ska bara ta kort!)

Grannen ska komma förbi ikväll äta lite paj. 

Tack alla för alla fina gratulationer. Nadja sjöng för mig i ett sms. Medans Ullis & systerliten ringde & sjöng för mig så himla snällt!

Imorgon rullar jag till skogen för en vecka & umgås med min älskade pojkvän..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0