äventyr i vindeln..

Det här med att ta det lugnt ikväll gick inte som planerat.. Vi hade så tråkigt & Anders ringde så vi tog oss en promenad med honom, sen hamna vi hos patrikx2 för att tvinga med dom ut också. Till slut hamna vi i en lekpark jag hade ingen aning om vart jag var nånstans. Nicke kom med ut & André också. Pojkarna kasta frisbee & jag satt & lekte med magnus telefon. Nicke tyckte det var himla kul att snurra mig på en snurrsak som var där, oj vad jag skratta & jag har upptäckt hur dåligt magnus mår om han sitter på något som snurrar för mycket. Oj så dåligt han mådde, Men det bästa var när han ramla ner från staketet när han skulle sätta sig ner på det. Jag skratta så jag grina..

Nu sitter Maggan & spelar ZUMA på xboxet & jag fundera på att gå & lägga mig för att imorgon blir det en dag i vännäs på marknaden. Sen rullar vi ut till abbortjärn för lite grillning, volleyboll, bad & dricka lite gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0