fredag

Nu har jag varit ute på holmön i två dagar & jag njuter av värmen, Familjen mobbar mig för att jag har brännt mig på näsan, men det är sånt man får ta.
I onsdags var jag & emma & bada till magen, längre än så blev de fan inte. sen cykla vi hem till nadja var där en stund & prata. Mimi & Elin kom ut till bergudden på kvällen en stund.
Igår var vi bara hemma & njöt av solen. Vi cykla in till byviken & handla lite också. Jag får ju röra mig lite granna när jag är här ute, det är tur att det är långt till affären & att den har öppet lite speciellt. Inte som på ica på mariehem.
Igår kväll, var vi ett gäng nere i byviken, hunden fick följa med. Nadja hon satt & slet bort pälsen på stackarn & elin gick ner i vattnet med henne så hon fick dricka lite granna..
Viktigast är ju att jag VANN i skipbo över Ullis & Emma igår när jag kom hem!

Idag kommer rebecca & lucas ut oj så jag ska pussa på honom! kan kramas med hans mor tror inte min bror blir så glad om jag pussas med henne!
Idag börjar även visen. Så det blir trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0