Ingen ork alls

Var på skokanonen, inte hitta jag någonting inte.. så tråkigt.
Just nu har jag en kladdkaka i ugnen den ska jag trycka i mig ikväll är en sak som är säkert, det förtjänar jag.
huvudet håller på att explodera. Så jag ska laga lite middag äta lite god kladdkaka & ligga i soffan.
Min vän daniel skulle nog titta förbi en stund & ha en vit kväll första på en vecka nu! Tur att han kan ha lite rehab hos mig så snäll som jag är!.
Elin tittar nog också förbi om jag förstod henne rätt, vi ska mysa i soffan hon & jag!

Älskade Johanna kom hem nu! så jag kan få kramas & mysa med dig! jag saknar dig tokfian min! ♥


Imorgon kommer denna lilla sötnos hem, dock kommer hon att vara billig eftersom att jag inte får sova,
men jag tycker om henne ändå. Nu har hon varit & gjort sverige farligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0