måndag

Helt ärligt, idag har jag inte gjort ett skit nästan.
Följde med magnus mamma till hans mormor som bjöd på fika. Sen nu så gör jag verkligen ingenting.
Magnus spelar spel på datorn & jag ligger & skulle se true blood avsnitt 2 på säsong 4 men det gick inte alls eftersom att det var inte det avsnittet jag ville se, det var från säsong 1 eller 2...
Imorgon eller onsdag kommer jag hem beror på min lillapojke eftersom att han följer med mig hem. Han är ju ledig två dagar så han följer med hem. I löve it. Har fått vara med honom flera dagar nu & jag kan verkligen kan inte be om nå bättre. Nu när jag kommer hem så kommer det vara så ensamt utan honom.
Kommer att sakna honom i sängen brevid mig är en sak som är säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0