My neighbor

Gårkvällen spenderades med min granne hemma hos henne, Vi grillade till middag sen skulle vi se Hp första filmen men eftersoma tt klockan halv 9 så hade vi ätit klart middagen så vi orkade verkligen inte resa oss från bordet. Eller det kom senare, Hanna fick en snilleblixt & skulle ta hål i naveln, sagt & gjort. Nu känder Hanna sig som en 15 åring som har ny tagit hål i naveln.
Före de hitta hanna sin ring som vi har likadana så nu är vi förlovade igen. efter några månader utan den är hon väldigt lyckig att den är hittad!.


Hanna gjorde ett armband åt mig också, nu är min arm fin igen, inte så där naken som den varit väldigt länge.

Tack för armbandet hanna!

Nu ska jag ut i solen en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0