Stugan.

Jag skulle ha åkt ut till stugan med bussen som går 21.35. Men då får min kära syster Elsa för sig att hon också vill åka ut till stugan & sova för att jag ska göra det. Då går det inte alls att ta 21.35 bussen så vi åker med bussen till Holmsund klockan 19.10 istället & hoppas kanske på att det inte alls tar lika lång tid att komma ut från stan vid 7 än vad det skulle göra vid 10. Men det är inte säkert eftersom att det är Wheels.

Även postrodden idag, två av mina bröder skulle ro men eftersom att det blåste så mycket så kunde dom inte ro från finnland idag. Så nästa år hoppas man på att det är bättre väder & att det inte blåser så mycket så att dom kan ro...



Jag & Elin bjuder på face!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0