Stuganhäng

Nu är jag vaken eller har varit det ett tag nu, fått lite glass & blåbärsbullar som mormor enkomt har ställt sig & bakat till mig! Hon är så himla snäll!.
Igår kom Mikaela & hämta mig & Elsa i Holmsund så åkte vi ut till Maggan & Bertil där mormor & morfar var & hängde. Sen blev det att åka ut till stugan, jag bänkade mig i soffan till sommarkrysset & lite godis. Efter den eftersom att dom har ungefär 4 kanaler & det är alltid värdelöst på tv på 4;an så gick de inte att se någonting annat än Bond... helt värdelös film....

Nu ska jag se om jag kan meka eftersom att tanten som äger den här datorn gick iväg & kunde inte hjälpa mig. nu har jag mekat mohahahha!

Nu får hon inte tillbaka datorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0